ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ 10.000 ΑΝΕΡΓΩΝ ΔΙΚΑΙΟΥΧΩΝ ΤΟΥ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥ ΕΓΓΥΗΜΕΝΟΥ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ & ΑΣΤΕΓΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΤΟΥΣ
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ: ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Το πρόγραμμα «Υπάλληλος Γραφείου και Διοικητικής Υποστήριξης» απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και νέους που επιθυμούν να αποκτήσουν ολοκληρωμένες γνώσεις και δεξιότητες στον τομέα της διοικητικής υποστήριξης, της επικοινωνίας, της διαχείρισης εγγράφων και των ψηφιακών εργαλείων γραφείου. Οι συμμετέχοντες θα καταρτιστούν στις βασικές λειτουργίες ενός γραφείου, στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, στη σωστή επαγγελματική συμπεριφορά και στην αποτελεσματική διαχείριση του εργασιακού στρες. Το πρόγραμμα ενισχύει παράλληλα την κατανόηση των εργασιακών δικαιωμάτων και την ανάπτυξη δεξιοτήτων χρήσης βασικών εφαρμογών του Microsoft Office.
Μαθησιακά Αποτελέσματα:
Γνώσεις:
Οι ειδικές επαγγελματικές γνώσεις του Υπαλλήλου Γραφείου, που είναι απαραίτητες ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί με επιτυχία και ασφάλεια στα εργασιακά του καθήκοντα, περιλαμβάνουν ένα ευρύ φάσμα θεωρητικών και πρακτικών δεδομένων. Αυτές οι γνώσεις αποτελούν τη βάση για την αποτελεσματική εκτέλεση των καθηκόντων του στο γραφείο και την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας αποτελεσμάτων. Αναλυτικότερα:
- Οι εκπαιδευόμενοι θα αποκτήσουν:
- Κατανόηση της οργάνωσης, των λειτουργιών και της διοίκησης ενός σύγχρονου γραφείου.
- Κατανόηση της σημασίας της επαγγελματικής συμπεριφοράς και της τήρησης κανόνων δεοντολογίας.
- Βαθύτερη γνώση των αρχών της επικοινωνίας και της οργανωσιακής συμπεριφοράς.
- Κατανόηση των εννοιών αρχειοθέτησης, ταξινόμησης
και διαχείρισης επιχειρησιακών εγγράφων.
Δεξιότητες:
Οι δεξιότητες του Υπαλλήλου Γραφείου, ώστε να μπορέσει να επιτελέσει ικανοποιητικά και με ασφάλεια τα εργασιακά του καθήκοντα, περιλαμβάνουν:
- · Χρήση σύγχρονων λογισμικών γραφείου για αυτοματοποίηση διαδικασιών και διαχείριση πληροφοριών.
- Οργάνωση και ταξινόμηση φυσικών και ψηφιακών αρχείων.
- Ανάπτυξη τεχνικών αποτελεσματικής επικοινωνίας και επαγγελματικής αλληλεπίδρασης.
- Εφαρμογή στρατηγικών διαχείρισης χρόνου και αύξησης παραγωγικότητας.
Ικανότητες:
Οι ικανότητες του Υπαλλήλου Γραφείου, ώστε να μπορέσει να επιτελέσει ικανοποιητικά και με ασφάλεια τα εργασιακά του καθήκοντα, περιλαμβάνουν:
- Ανταποκρίνονται με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα στις απαιτήσεις ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος
- Λαμβάνουν αυτόνομες πρωτοβουλίες σε θέματα διαχείρισης εγγράφων, επικοινωνίας και υποστήριξης προσωπικού.
- Εφαρμόζουν βασικές νομικές και ηθικές αρχές κατά την εκτέλεση των εργασιακών τους καθηκόντων.
- Χρησιμοποιούν ψηφιακά μέσα και εφαρμογές για τη βελτίωση της παραγωγικότητας και της ποιότητας εργασίας.
- Συνεργάζονται αποτελεσματικά σε ομάδες, ενισχύοντας το ομαδικό πνεύμα και την εργασιακή κουλτούρα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου